شروع فصل تازه کنکور با طرح جامع قبولی تضمینی پزشکی کنکور موسسه باراد

مشاوره و برنامه ریزی تضمینی کنکور 10ماهه در طرح جامع کیمیا کنکور موسسه باراد

 

برای رفع اشکال تک تک دروس بسته معلم خصوصی ویژه قبولی تضمینی کنکور موسسه باراد با بهترین اساتید کنکور تهران.

قبولی تضمینی کنکور باراد/پزشکی تضمینی کنکور باراد

بسته محصولات تصویری آموزش حل مسائل و تکنیک تست زنی دروس ریاضیات کنکور - فیزیک کنکور - مسائل شیمی کنکور در بسته طرح جامع کیمیا کنکور باراد.

 

کلاسهای آنلاین 750ساعته ناب ترین اساتید کنکور تهران صفر تا 100 کنکور .

 

برنامه ریزی تضمینی کنکور با نظارت اموزشی مشاور مطرح تهران و البرز استاد میلاد رضایی مقدم.

 

موسسه باراد برای دانش آموزان مناطق3/کم برخوردار 25درصد تخفیف قائل شده است.

تلفن تماس موسسه مشاوره تحصیلی و آموزش باراد / / /  02144387674

 

 

کتاب فیزیک (1) - پایه دهم

کتاب فیزیک ١ نخستین کتاب فیزیک در دورهٔ دوم متوسطه است که برای پایه دهم دورهٔ نظری تألیف و چاپ‌شده است. این کتاب در ادامهٔ تغییر برنامهٔ درسی آموزش علوم تجربی در دورهٔ اول متوسطه است. درس فیزیک برای رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک در سه‌پایهٔ دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه خواهد شد.

 

دوره تحصیلی:

دوره دوم آموزش متوسطه› متوسطه نظری› ریاضی و فیزیک› پایه دهم

سال تحصیلی: 97-98 

 

نام کتاب: فیزیک (1) - پایۀ دهم دورۀ دوم متوسطه

پدیدآورنده: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

مدیریت برنامه‌ریزی درسی و تألیف: دفتر تألیف کتاب‌های درسی عمومی و متوسطه نظری

مدیریت آماده‌سازی هنری: اداره‌ی کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی

سال انتشار و نوبت چاپ: چاپ سوم ۱۳۹۷

 

اهداف برنامهٔ آموزش فیزیک در دورهٔ متوسطه دوم، مطابق با برنامهٔ درسی ملّی در چهار عرصه ارتباط با خالق، شناخت خود، خلق و خلقت تعریف‌شده و در جهت تقویت پنج عنصر تفکر و تعقل، ایمان، علم، عمل و اخلاق پیش خواهد رفت. با ارزیابی رفتارهای متفاوت در ارتباط با خود و دیگران در موقعیت‌های گوناگون زندگی، رفتارهای سالم را انتخاب کند/ گزارش کند/ به کارگیرد. با درک ماهیت، روش و فرایند علم تجربی، امکان به‌کارگیری این علم را در حل مسائل واقعی زندگی (حال و آینده)، تحلیل و محدودیت‌ها و توانمندی‌های علوم تجربی را در حل این مسائل گزارش کند. با استفاده از منابع علمی معتبر و بهره‌گیری از علم تجربی، بتواند اندیشه‌هایی مبتنی بر تجارب شخصی، برای مشارکت در فعالیت‌های علمی ارائه دهد و در این فعالیت‌ها با حفظ ارزش‌ها و اخلاق علمی مشارکت کند.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها